sweet 24

Good evening people! Idag har jag vart helt jävla sjukt trött, jag förstår inte vart det kom ifrån. Tur att jag bara jobbade några timmar, men då jag skulle gå hem kändes livet ganska tungt kan jag säga.. Väl hemma så lagade jag lite middag i min ensamhet och sen gick jag till Ellen & Krille som hade kalas. Bellsan hade gjort så fina smörgåstårtor! Jag kom ganska nyss hem därifrån, Rasmus skjutsade hem mig och det var grymt skönt. Vart kom denna trötthet ifrån? no idea no idea.....

Jag blev så glad då jag insåg att det är torsdag idag för då är det ju Revenge. MEEN sen kom jag på att jag har ju redan sett dagens avsnitt, så det total sket sig ju.

Nåja, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0