the latest

Hejsan hoppsan lillebror!

Idag har jag vart ledig, jag har bakat, gjort köttbullar och putsat lite windows.. Nu ikväll har jag och Jesper vart och kikat in Boliviabazaren på skolan, det var mycket folk och kul att se. Fiskedammen var det som lockade mest så därifrån fick vi oss var sin godispåse, jag fick även en nyckelring som det stod Filippa på. Hehe när jag nu ska ha använding för den vet jag inte men men...

Påskhelgen närmar sig och det är med blandade känslor. Det är ju då vi alltid åker upp till kåbban hela ligan och har världens roligaste helg tillsammans! det är ju det man alltid längtar till så här på vårkanten. Men så blir inte fallet detta år, utan jag blir här i Kiruna och som det ser ut just nu verkar det bli en rätt lugn afton. Men det kan också bli kul :) jag får ju umgås med världens finaste kille! och det är inte dåligt :)

Idag pratatde jag med Sara och hon kommer nog hit nästa helg, så det känns bra att ha nåt att se fram emot!:)
älskade underbara vänner vad bobbsan saknar er............!

Nu ska vi spela spel, men vi hojres & sojnes. Puss på er!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0