Wednesday

Hola amigos! Idag blev det ingen sovmorgon för fröken Öberg då vi hade personalmöte på jöbbet kl 8. Fy tusan vilken skitväder det var att gå i , blåste som bara fan. Men sen klev jag in på Kicks och blev genast på bättre humör, så himla gulliga arbetskamrater jag har :) man blir så glad..

Efter mötet knatade jag mot Ellen och vi satt och smed lite planer inför vad som komma skall, det kommer bli så kul:) sen gick vi en promenad med Bellas granne och nu sitter jag hemma och kollar lite on the internet.
Jag har även precis pratat med fritte och GEEEUUD vad jag vill ha fredag nu nu nu!

NÄMEN ni får ha det så himla bra, nu ska jag tömma diskmaskinen..
På återseende kära vänner!:)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0