en dag

Hej vänner!
 
Idag är det annandagen och jag jobbar till klockan 21. Då planerar jag att åka till mamma och placera min kropp i hennes soffa och sen inte göra så mycket mer, bara ligga där och slötitta på tv. Jag vill helst slippa åka hem till min lägenhet, jag är inte redo för det än, inte idag. Den är nämligen fylld med flaskor och burkar sen gårdagens fest. En fest som började med några tjejer som slutade i stor förfest med massa folk innan utgången. Härligt! Men det brukar ju ganska snabbt att städa efter fest, det är ju bara plocka ihop alla burkar så är det ju som klart sen. Men det ser ju förjävligt ut innan man tar tag i det, och undra hur det luktar? uuhhh. Annars hade jag en supertrevlig utgång men minnena är inte riktigt med mig till 100%, men så kan det gå, jag gjorde ju inte illa mig iallafall ;) man får vara lite optimistisk ibland för att palla livet. Jag är då bara så jävla glad för mina underbara vänner känner jag, kärlek till er darlings! extra mycket värda en dag som denna då jag enbart vill ligga och mysa med min kille som inte finns, då finns dom här och myser i hans ställe :) det är fan bra skit!
Nu måste Fanny arbeta vidare, hoppas ni har en jättebra onsdag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0