Finaste sovsällskapet

God afton sköna bönor. Nu ligger jag med finhumlan vid min sida, men hon sover ju såklart :) Vet ni, idag har jag vart feberfri och halsmandlarna börjar se normalstora ut igen :) så skönt. Om det känns bra i halsen imorgon ska jag ut på långpromenad, kanske lite risky att börja löpa direkt efter man vart sjuk, så det får bli prommis. Man ska vara försiktig med att träna då man är sjuk, speciellt då man har ont i halsen. Det kan få sånna tråkiga konsekvenser!

Imorgon då(!!) jag hade lovat Magda att fixa gomiddag på bordet då hon kom hem från jobbet, men heeheee, det slapp jag, eftersom mamma & pappa bjöd in oss på julmiddag istället :) så gött, har suktat efter julskinka i flera dagar.. Men sen är det ju dom här fiskpinnarna med spenatsås som jag också vart sugen på i 120 dagar, när ska jag få slabba i mig er små pinnar? På söndag, på söndag får det bli. End of story!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0