Friday friday

Goddag! Idag har vi gått på stan och shoppat lite, jag hittade en klänning till dopet, tack och lov! Jävligt skönt. Då vi kom hem kände jag hur energin flödade så jag begav mig ut i kylan för en löprunda. Utan att riktigt tänka efter tror jag, för då jag kom hem igen kunde jag knappt andas för att lungorna typ frusit till is, dåligt! Menmen, jag har precis tagit mig ett varmt och skönt bad så nu är jag upptinad igen. Dock blev jag jävligt trött efteråt så jag ligger och funderar hur jag ska orka kliva upp ur sängen.. Nåja, är då grymt hungrig så måste kliva upp och äta snart!:)

Igårkväll tog jag ett glas vin och det var väldigt gott, så det blir nog ett till ikväll, eller två ;)

Trevlig helg på er :) puss & kram.


Hehe, Holly tycker det är kul att kolla i pottan då hon sitter och gör sina behov! Söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0