I long for saturday

Gukveel! Ligger i Bellas säng och lyssnar på lite music just nu, skönt. Det finns inte så mycket att göra då det är så kkkkallt ute, vill springa! Men fick så svårt att andas sist då det var så här kallt så jag tror jag skiter i det. Istället har jag käkat korv & makaroner, tårta + bullar inom loppet av en halvtimme.. Hehe, ska det va så ska det! Jaja imorgon börjar det nyttiga livet igen, skönt!:)

Jag längtar så jäääävla mycket till Lördag! Då fyller ju bästa Karolina 30 år. Vi ska vara på kanis på dagen och grilla och dricka lite gött och sen blir det fest fest fest på kvällen. Kommer bli magiskt! Anna & Joel ska också dit och det gör ju inte saken sämre precis. Keeeuuul på jeeeeuuul :)

Nu signar fannsan ut, sluut!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0