Min roliga helg!

God morgon! Jag har haft en mycket bra helg med bara en massa kul. I fredags var ju tanken att vi bara skulle sitta hos mig och dricka lite vin, men det kom bara mer och mer folk och till slut var festen igång på riktigt. Det blev många skratt och såklart en hel del dans! I lördags firade vi bästa Karro som blivit gammal & grå ;) hon bjöd på supergod middag & efterrätt och jag hade riktigt trevligt.. Igår käkade vi hela gamla goda ligan på ÄP och bakishumorn är ju fan inte normal.. Sen åkte jag till mamma och låg i soffan hela dagen! På kvällskvisten bjöd emma på födelsedagsfika och vi kollade på bilder från Cypern & Skellefteå, hahaaha alla bilder var inte rumsrena kan jag säga!!

Nej nu ska jag ringa Ellen för jag saknar henne TO THE BONE!!!
Byebye.

Så här såg jag ut i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0