saknar b-rudarna

Hej igen. Det blir många inlägg in these days men jag har fan inget bättre för mig alltså.. Jag sitter hos Ellen just nu och lyssnar på Jimmy Jansson, jag kan alla hans låtar! svinglad över det..
Imöra ska jag gå och köpa mig en klänning till Karros fest på Lördag. Jag håller på att längta ihjäl mig tror jag, det kommer bli så kuuuuuuuuuul att ingen av er som läer detta kan förstå. Nej det kan ni inte!
Det är bland annat med dessa fräsare som jag ska hänga meeeeeeeeeeeeeedd!!
Gud vad fin du e på denna bild fritte! heh
Anna med snuskburken!
Och sen bästa tattoon on my body! haha joels är inte snygg.

Kommentarer
Postat av: fridish

haha! jamen kom hem nångång!!!! vi måste ju göra en ny fylle tattoo soon!... eller kanske inte :)

2012-02-08 @ 07:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0