Sunshine

Hej där! Jag har haft en liten bloggvila ett par dagar men nu är jag back on track igen. Helgen har jag spenderat i Kiruna och jag har haft det mycket bra! I fredags blev det inte så mycket gjort, i lördags åkte vi ut på en liten skotersväng på dagen, ljuvligt väder och riktigt kul. Sen mot kvällen blev det förfest hos Jesper & sedan väntade LK festen, även den var mycket trevlig. Kvällen slutade med en snabbvisit på Landströms & dans på Ferrum + lite flottig pizza... Söndagen gick i lugnets tecken med godis & Big Brother. Sköna tider!

Idag känner jag mig glad men samtidigt lite ledsen i ögat över att åka hem. Men så är det, nu ska jag ut och försöka ta mig an några löpsteg. Det är riktigt goväder idag :)

Jag tänkte bjuda på lite bilder från helgen men det gick visst inte med den här skräpappen! Nåja, vi hojres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0