The trip

Hej hej hej på er! Nu är jag tillbaka i Kiruna hos Ellen och vi har det superbra. Det är inte lika kallt som sist och det tackar jag ödmjukast för!

Igår då, jaaa vad ska jag säga? Det var kanske inte den skönaste tågresan jag gjort. Det började med att jag steg upp klockan 5 för att hinna duscha och det innan tåget gick 6.27. Sen kollade jag på datorn så tåget var i tid men då var det försenat till 7.20, sen blev det försenat till 8.25....sen kom tåget och då åkte vi till Boden där vi fick besked om att vi skulle vara tvungen åka buss till Kiruna därifrån, sen skulle vi åka tåg igen, sen buss och sen tåg igen.. Så efter många om och men blev det tåg iallafall! Men det var vi tvungen vänta i 2 timmar på, på bodens tågstation.. Så där satt jag i väntsalen på min väska och surade i 2 timmar.. Sen kom tåget och det tog typ hundra år för dom stannade flera gånger under resan. UH! Så då jag kom fram kände jag inte att det fanns mycket kärlek kvar i den här tjejen, på alla hjärtans dag och allt. Menmen, det gick ju bra till slut:)

Nu ska jag & Bellsan snacka lite skit. Du skulle vart här Hilda ;)

Ungefär så här kände jag mig igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0