Bird is the word!

Hello. Jag tyckte det var såå tråkigt då Ellen skulle åka hem igår och hon ville ha hjälp med Holly på tåget så jag bestämde mig för att följa med henne till Kiruna :) idag har vi vart ute på promenad och på BVC för att mäta & väga lilla Havanna. Hon växer och frodas så allt är som det ska :)

I lördags åkte vi limousin till Piteå ett helt gäng för utgång på Challange :) jag hade grymt kul fastän minnesluckorna är många och jag tror jag hade kunnat skippa dom sista drinkarna ;) men jajja, man lever bara 1 gång!

Nu ska vi surra lite innan läggdags. Men jag känner mig så pigg så jag kommer nog ha svårt att somna..

(kuber inte ladda upp bilder på pissbloggappen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0