S to the N to the Ö

Nämen hej på er. Idag på fm åkte jag, Ellen & Hilda + alla barnen till Linda och hälsade på och drack kaffe. Där var även, Lina, Hanna, & Emma så det var rikligt med mammor & barn. Kul :) Dom är ju så underbara dessa små bebisar, alla lika söta och små!:)

Dagar som dessa blir man ju inte lite sugen på att boka en resa till någon jävligt varmt & härligt ställe. Det har snöat som bara den idag och det är så jobbigt då man blir blöt om fötterna och bilar ska skottas fram osv. BLÄ! så ikväll ska jag kolla på lite resor tror jag. Skulle vara kul att boka så man har nåt roligt att se fram emot till våren.. :)

Neeeej, nu är min rast slut. Ikväll ska jag försöka bjuda er på en ny design. Den jag har nu är så jävla ful!
Hejdåhejdå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0