sweet summer summer summer time

Hello hello. Hoppas ni har haft en bra helg allihopen, för det har jag! i fredags var vi ju hos fritte och i Lördags blev det middag hos Lina och sedan en vädigt rolig fest med många skratt och moves ;) Idag jobbar jag en delad tur, så jag hade tänkt hinna på gymmet på timmarna men näääää, jag lägger mig i soffan då jag kommer hem och vad händer? jag somnar och vaknar upp igen en halvtimma innan jag börjar kvällspasset. Haha jajja, nya tag imorgon!

Sitter och kikar på lite kläder, vill bara beställa en massa sommargrejer. Är så less denna vinter att ni anar inte! Om det var sommar nu skulle nog allt kännas lite lättare, då hade jag kunnat skutta omkring i dessa pjukks från Modekungen! Jåda.....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0