Tisdag 31/1

Nämen hallå. Uppdateringen har inte vart den bästa under helgen eftersom jag vart hos Ellen och hälsat på. Anyway så har vi haft en bra helg tillsammans, i fredags satt vi bara hos henne & Krille och drack lite wine. I lördags käkade vi middag och följde grabbsen på förfest. Sedan gick vi på Ferrum och dansade lite.... Gött mos säger jag bara!!

Just nu sitter jag hos mamma och bara tar det lilla lugna. Jag har sovit här och det var ljuvligt som vanligt. Sover alltid som en prinsessa då jag är här! skönt.

Nej nu har jag inget mer roligt att berätta. Ska ringa Simon och fråga om han vill baka med mig! jepp, så får det bli. Byebyebyebyebye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0