Tråkiga människor är tråkiga som bara fan!

God kväll ladies! Jahopp, här sitter jag ännu en kväll hos mamma med Bellsan & Havanna i soffan :) det är så kul att hon är hemma för då har man någon man kan sitta uppe och prata med..möjs!

Nu e jag ledig fram till fredagkväll och det känns riktigt skööööönt! Sen jobbar jag lördag till söndag.. På torsdag är det middag & hockey på AllStar med en massa möjsigt folk trettondagsafton till ära, men nu är ju Ellen hemma så jag ska faktiskt avstå från det. Vi ska laga god middag hos mamma och enbart mysa istället! Ska bli så skönt med en lugn helg :) även fast jag jobbar så blir det nice! Är så glad att Bella är hemmaaaaa!:)

Juste vi har ju börjat att försöka vara nyttiga! Jag, Ellen & Hilda! Hehe undra hur många gånger jag sagt det, nääämen godis är ju så gött så jag kommer säkert inte klara det ;) we'll see we'll see!! Helt på riktigt skulle jag kunna äta godis istället för mat flera dagar i veckan. Dom som säger att godis inte är gott ljuger! Pappa ställde just fram världens största godisskål framför mig bara för att retas......inte shyrre!!


(söt wimlisen från idag då hon käkade kaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0