En dröm

HEJ. Idag träffade jag min fina Pernilla på byn. Det känns som att det är hundra år sedan vi sågs sist, så det var väldigt kul :) vi började klura på om vi skulle ha hittat på nån form av friluftsaktivitet till helgen. Det skulle vara så himla skönt och framför allt, trevligt! jag vet inte vad det är, men jag vill bara ut i skog och mark och typ göra upp en eld hela tiden. Haha, vad hände? nej men på riktigt, jag vill bara softa och göra saker som ger lite nytta.. Tänk så ljuvligt att ha en liten stuga dit man kunde åka och koppla av en smula! det hade vart ganska underbart. ♥
 
Ikväll då jag slutar ska jag hämta borren och dunka upp lite grejer i läggan. Har man ingen karl får man fixa sånt själv. Men jag hatar det för jag har inget ögonmått och så är jag så kort så jag måste ha en pall, och sen blir det ändå snett.... men men, vi får väl se hur de går ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0