gött mos

Jaamen hej på er. Hoppas eran helg har vart lika grym som min! vi åkte ett upp ett skönt gäng i Fredags till Kirunafestivalen och hade det så himla braa! vädret var helt okej (för att vara Kiruna), och sen hade vi det bara allmänt skoj hela tiden. Jag älskar då man åker iväg sådär ett helt gäng och vaknar på Lördan och bara ligger och myser och pratar om allt och inget.. Till helgen ska mina brudar till Arvidsjaur på galej men jag känner verkligen att jag hellre är hemma och tar det lugnt, jag skulle vilja åka ut i skogen och fiska eller nåt. Nåt som får en att koppla av lite. Det skulle ju vara härligt om man var utvilad efter en helg nång gång och inte totalt slutkörd pga allt party..
 
Idag jobbar jag en dagtur så jag började 6.45 och slutar 16.15. Då ska jag till min apartment och sen ska jag kolla på en TV. Imorgon jobbar jag kväll och det känns riktigt ljuvligt, SOVMORGON! :)
 
Ha de gött. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0