hehehehehe

Hejhej. Idag är det grått väder ute, kallt. Jag har på mig fula myskläder och det känns lite sisådär faktiskt. Jag kan tycka det är skönt att ligga hemma i soffan med stora slappa myskläder men då det kommer till att knalla runt på byn i rosa gympaskor, gråa mjukisbyxor och en rödrandig tröja (som dessutom är min mammas) så är jag fan inte bekväm längre. Men idag fick det bli en sån dag, ja, jag vaknade upp efter min fantastiska natt...not! och då greppade jag bara det som låg överst och sen gick jag till jobbet. Ja, det humöret hade jag imorse. Jag kollade inte ens på sminkväskan!! nae, jag knallade bara ut och tog en cigg i skitvädret! så jävla cool..
 
Jag har lite planer på att byta design här på blöggen. Måste ta mig en funderare vad jag vill ha. BBYEE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0