JIPPIE

Hejsan hoppsan lillebror! imorse åkte jag och några från familjen in till Luleå för att Ellen skulle skriva teoriprovet, OCH HON KLARADE DET. Det var nära till tårar från min sida, jag blev så glad för hennes skull :) jag minns själv vilken lättnad det var då jag klarade det. Det är ju som en milstolpe i livet! skönt att  bocka av.. Sen har det var SUPERväder hela dagen lång, till och med i blåsiga Luleå var det varmt varmt varmt. Så skinnjackanfick åka av ganska snabbt. Är sommarn här nu? hoppas det..nu orkar vi inte vänta mer!:)
 
Annars har det inte hänt så mycket idag, jag bara njuter av ledighetens dag, En ledig dag mitt i veckan kan verkligen göra susen! Nu kommer snart Ida & Jonas och plockar upp mig, vi ska till Solheden och grilla och sola!
 
Ha det fint och njut av solens strålar till max! puss & kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0