Lördag

God afton. Hur har ni det? de flesta av er kanske är ute och festar eller sitter och njuter av helgen bara í tv-soffan :) själv jobbar jag ju som tidigare nämnt. Jag är otroligt trött så denna natt kommer nnog kännas en smula lång,. Men det får lov att gå ändå :)
 
Imorse då jag vaknade gled jag ner på Centrum och åt lunch med Frida, Karro och Johanna. Sen drev jag och Johanna runt lite, hälsade på Emma, bar in Johannas nya kyl som är så jädrans snygg, jag ville bara hoppa in i den och stanna där ;) hehe nej inte riktigt men den är grymt fin. En pastellblå SMEG, lovely lovely! Sen blev det middag med ett helt gäng hos syster Ida, mycket gott och trevligt. Men jag var tvungen pysa iväg mitt i allt eftersom jag jobbar. Men sånt e livet:)
 
Nu ska jag dyka ner i nyaste ELLE tidningen och ELLE interiör! härligt härligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0