number two jaao

Sådär, då har man klivit på helgen som kommer vara fylld med nattjobb. Det känns faktiskt helt okej att jobba natt om man lika ska jobba helgen, då har man ju hela dagarna lediga, och jag har ju ingen där hemma som väntar på mig så det passar alldeles utmärkt :) Imorgon då jag vaknar ska jag umgås med Frida min Frida. Det kommer bli mysigt! hoppas solen vågar visa sig så kanske vi kan få lite energi från den.. Det vore gött mos!
 
Jag vet inte vad det är som händer med vänstra sidan av min bröstkorg. Det gör jävligt ont om jag ska ta ett djupt andetag eller om jag hostar. Riktigt obehagligt! först tänkte jag att det är en upphakning eller en sträckning men det känns som inte så. Jag kanske måste ta en liten check på Måndag och kolla vad det är som är på gång där inne.
 
Nu ska jag knega vidare. På återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0