Reading

Goder afton. Jahapp, då har man gått på nattpasset som sträcker sig till 07 imorgonbitti. Jag har precis beställt två böcker för jag blev så lässugen helt plötsligt. Det är så gött att ligga ute i solen och läsa en bra bok på sommarn. Det är riktigt avkopplande. Har ni några bra boktips som skulle passa mig? jag gillar verklighetsbaserat, självbiografier och sport.
 
Imorgon då jag slutar är jag LEDIG ändå till på Fredag klockan 16.00. Det känns riktigt riktigt skönt! sen jobbar jag natt hela helgen lång. Så jag missar tyvärr Silveryran som vi hade tänkt åka till i år. Menmen, sånt är livet. Dessutom ska jag ju vila min kropp så jag blir frisk så det kanske är lika bra att jag inte kunde åka :) Imöra hoppas jag även Sara kommer hem så vi får spela lite tennis. Det vore sköj!
 
Nu börjar strax Sex and the city och det får man ju inte missa, adios!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0