sleeeeeeeep

ÅH, skjut mig i huvet eller nånting! Jag kunde inte somna förrens efter 2 någon gång inatt, sen började jag drömma massa skit om psykon som jagade mig så jag vaknade igen vid 3. Sen kunde jag inte somna om, sista gången jag kollade på klockan var den 5 och alarmet ringde klockan 6, givetvis hann jag somna några minuter innan klockan ringde så man verkligen skulle vara dötrött! Jag vet inte varför jag inte kan sova, så sjukt jobbigt. Jag har vart helt galet trött hela natten men har ändå inte funnit ro att sova. Frusterande då man vet att man behöver sömnen för att man ska upp och jobba men det går bara inte..
 
Nej, nu är det bäst jag jobbar på lite här... Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0