sol sol sol

God kväll kära ni som läser min skevt uppdaterade blogg. FANTASTISKT vilket väder det har vart i pärlan idag. Jag & Hilda åkte upp till Storforsen med barnen på dagen så dom fick bada och vi fick sola, det var inte varmt i vattnet men det hindrade inte de små liven från att ta sig ett dopp.. Idag började jag jobba klockan 16 och så jobbar jag ändå till 07 imorgonbitti. Jag försökte sova ut imorse men jag vaknade vid 9 och kände mig varken trött eller pigg. Varmt som attan i sovrummet och världens klump i magen! men vem mer än jag förlorar på att ligga och deppa i sängen hela dagen? ingen alls! så jag masade mig upp och drog på en klänning och åkte iväg till en kompis. Den där känslan alltså, det känns som att den kommer innan jag ens har hunnit vakna. Vidrigt!! Jaja, det blir bättre.
 
Imorgon ska jag pyssla på i min lägenhet hela dagen hade jag tänkt. Jag har burit upp Tvn idag och imorgon ska jag försöka få pappsen att hänga upp en lampa. Men mina föräldrar har ju typ börjat riva halva huset så han har säkert inte tid med lilla mig. Menmen, det kanske löser sig på annat vis.
 
Sådär! då har jag fått skriva av mig lite. Det kan vara så förbannat skönt ibland att bara skriva några rader om allt och ingenting. Tack och bock, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0