sol sol underbara sol

Hej kömpisar! HERREGUUUD vad jag älskar denna sol! man blir ju på ett fantastiskt fint humör. Underbart! Jag slutar på en timma och då är syster Ellen ute och har sin uppkörning. Hoppas för tuuuusan att hon klarar den! det är ju bara att ta det lungt och koncentrera sig, men det är svårt. Jag minns hur jäkla nervös jag var! dessutom då man hade fått höra om "kuggar-lena", så hon hoppades jag och Hanna att vi inte skulle få för vi körde upp samma dag. Givetvis kommer Lena fram och presenterar sig och ber mig skutta in i bilen. Haha, men det gick ju bra för både mig och Hanna :)
 
Nu ska jag jobba vidare, ha en fin dag höörni :) Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0