Sol

Hallå på er kära readers! idag har vi strålande sol här i pärlan och det är så skönt att få ta på sig lite svalare kläder utan att man håller på att frysa ihjäl.. Jag jobbar ju kväll idag så jag har fått njuta av solens strålar en stund iallafall. Men jag har ju ett så fint jobb att vi kan vara ute där också! perfekt. Jag kikade på mitt schema igår och insåg att jag har två hela veckor ledigt efter nästa vecka. HALLELUJAA!  Det känns förbaskat bra och så himla skönt.. Då ska jag försöka ta mig iväg på en liten semestertripp, Sara är ju också ledig då så det blir underbart! + alla andra normala människor som har semester under somrarna! ;)
 
Nu ska jag börja rulla mot byn och lämna lite grejer i läggan, sen blir det 5 ynka timmar jobb innan jag ska ta kväll :)
 
Ha det så bra, kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0