andas ut

God afton kära vänner! en sån dag, en sån där heldag, skulle jag vilja säga. Eller en sån där helhelg fylld med jobb säger jag helt enkelt! igår jobbade jag från 6.45-21.00 och samma sak idag. Så nu är det en sliten fankan som sitter och skriver till er. Det känns ändå som att jag hunnit med en massa under denna helg, kankse för att den startade redan i torsdags då vi började midsommarfirandet i Brattfors.
 
Strax ska jag vika in men först ska jag slå av mobilen så ingen ringer och väcker mig imorgon då jag ska sova ut läänge och väl! så jävla ljuvligt. Tack för mig för denna gång, vi hörs imorgon alla sköningar out there!
 
Jag snodde en bild av Johanna från i Fredags. Jag, Ida & Leo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0