Crapday

Hejhej. I fredags åkte jag, Kristin & Jocke till piteå och svängde omkring med alla studenter, jag hade riktigt kul! det var smock med folk oppa schtaan.. I lördags blev det middag hos Ida& Jon med massa people innan följde jag med David, Krille, Ida & Tommy till Arvidsjaur på cruising, men det var ingen höjdare direkt. Så medans de andra åkte till Piteå då vi kom tillbaka på byn så stannade jag hos Ida & Jon och fortsatte hänga med dom..

Igår var en dag som gick i trötthetens tecken. Inatt har jag haft feber och ont i halsen så denna dag har vart jobbig på många sätt och vis, jag har typ bara sovit hela dagen.  Huvva, vill vara frisk, glad och pigg som en lärka!

Nu ska jag laga lite middag. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0