Gillar inte

Naae, jag gillar verkligen inte skräckfilmer. Beck & Wallander är på gränsen, aldrig att jag skulle se en Beckfilm själv då jag är ensam hemma. Jag blir rädd och tänker på filmen flera dagar efteråt! haha så sjukt, jag tycker ändå att jag borde vara vuxen nog nu, men nej, samma visa varje gång jag försöker se nåt sånt där. Huvva! näe, tacka vet jag romantiska komedier med snygga skådespelare :) Jag kan ge er ett filmtips när vi ändå är inne på ämnet, New Years Eve heter den, det ploppar upp nya bra skådisar genom hela filmen, kulkul!
 
Det är fortfarande grått och trist utomhus, men men. Bara det inte regnar så är jag ganska nöjd med tillvaron..
Idag efter jobbet ska jag åka och sätta i ännu mera hår, så kul :) nu måste jag gittaaaaa, hejdå!
 
 
Inte är det ju då Dark Water man vill se då man kollar på dessa omslag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0