Midsommarfirande

OKEJ, vad känner vi för den här nya konstruktionen på blogg.se? jag är lite förvirrad ännu men det blir säkert bra då man lärt sig.
 
Imorgon klockan 12.00 ska jag hem för en liten stödvila. Efter det ska min bästa Kristin göra mig sommarfin i håret :) Sedan åker jag och fin fina brudar iväg till Brattfors där Idas kusin har stuga. Jag hoppas på sol och lite mygg! Jag vill ju kunna dra på en fin midsommarblåsa men vi får se hur det går med den saken. Det beror på vädret, åh jag vill bara ha en fet sol och inga jävla moln! GOOOD, CAN YOU HEAR ME???
 
För typ 2-3 år sedan var vi i Lomträsk och det var så jävla kul! Solen sken och vi fiskade, åt gott och hade det bara allmänt trevligt:) I år ska jag dock inte köra Usama bin ladin style på kransen som jag hade i Lomträsk. Nalta myche lööv!
 

Kommentarer
Postat av: emma

roligaste midsommarhelgen!!

Svar: ja det var verkligen skitkul :)
fanny öberg

2012-07-02 @ 20:16:58
URL: http://emmaala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0