Min dag

Hej där. Min dag började med en tripp till Boden där jag lämnade av Ellen och flickorna på tåget. Sedan träffade jag Sara och vi gled omkring en stund på byn och åkte och hälsade på Ida på jobbet, det var verkligen mysigt där inne på Tandhuset Kronan :) sen har jag vart på Handplockat en sväng och kollat in allt nytt som kommit in, man blir så shoppingsugen... Efter det åkte jag hem till mamma och la mig i soffan och där somnade jag till i typ 1,5 timma. Gudomligt skönt och välbehövligt! Sen kom Ida och Martin och hämtade upp mig, vi åkte till Solheden till Jonas och spelade spel, såg film och åt vattenmelon och bulla. Då rastlösheten tog över bestämde vi oss för en Piteåtripp för att käka på Max. Jag somnade i bilen på väg hem men nu då jag kom hem kunde jag inte alls somna om.. Hatar då det enda man vill är att sova men det går bara inte, då ligger man ju bara och vrider på sig och tankarna snurrar i 180.....

Så nu ska jag slå igång lite One Tree Hill och hoppas att John blund dyker upp snart!
Ha det bra och var rädd om varandra där ute, god natt ♥


Ljuvliga sommar! tänk om man hade ett så här mysigt café att besöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0