Monday

Hej på er. Idag har jag vart ledig och herregud vad skönt det har vart. Jag sov till 11.30(!) det, mina damer och herrar, händer inte ofta. Jag är inte så bra på att sova länge på morgnarna, så det var nog välbehövligt med några timmars sömn. Jag har hängt med Sara hela dagen och vi har knatat omkring på byn och hängt i min lägenhet och fixat där lite. Skönt att det börjar ta form, måste bara pysa iväg och köpa en tv någon dag! :)
 
Ikväll har jag och två av mina syskon knatat upp till Kanisberget. Man ser riktigt långt där uppifrån, pärlan är så fin:)
Nu ska jag invänta moder som kommer hit med släpet snart, jag ska hämta en säng! byebyebyebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0