On my mind

Hej kära läsare. Igårkväll åkte jag och Sara iväg mot Kiruna för att hämta mina sista grejer som jag hade kvar där, det känns fantastiskt skönt att det är gjort för nu känner jag verkligen att I´m back and i´m here to stay. Ljuvliga times! Tack söta Sara som följde med mig, jag är alldeles hes av våran skönsång i bilen. Det var inga nådiga toner och inlevelsen var där med oss, det vill jag lova er boys and girls.
 
Jahopp, jag är inne i en död jävla tid i mitt liv, har ingen aning om hur eller varför det blivit på det viset. Det har vart en jävligt stormig vår och jag har nog gjort mer än jag kanske någonsin vågat ana under typ 4 månaders tid.. Jag har tagit beslut som har vart tråkiga men som jag mådde bäst av just då, som idag har en helt ny innebörd men ibland måste man göra vad som känns bäst här och nu..annars blir det nog lätt att man fastnar i något som får en att må dåligt. What´s meant to be will always find a way!    Jag har flyttat omkring som en tok och träffat nya fina vänner, hunnit få ett bra jobb som en dag blev ett dåligt jobb som jag sedan sa upp mig från. Sedan har jag hunnit få ett nytt jobb hemma i Älvsbyn. Ja, jag har hunnit en hel jävla del och nu är jag tillbaka i pärlan igen och jag säger då det, jag flyttar aldrig mer om det inte skulle vara så att det dyker upp nåt som får mig att tappa andan. För nu är jag less, jag är less att packa in, packa ut, bära upp, bära ner och framför allt är jag less att inte ha en fast och stabil punkt att landa och lyfta från. Det ska bli så underbart att få komma i ordning i min nya lilla lya och bara känna lugnet med mig själv,. Där får jag göra precis som och vad jag vill och jag bara älskar den ljuvliga tanken! Jag är typ i stadiet att "åh, tänk att få ha sina kläder i en garderob". Haha, det är verkligen inte okej. Jag blir så glad för nu när jag sitter här börjar jag se ljuset i tunneln! ♥
 
 
Be strong girl.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Kloka ord från dig min vän, Teddy k!

Svar: tack tk :)
fanny öberg

2012-06-24 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0