Sparks fly

Hello peeps! Idag är det Söndag men det känns verkligen inte så. Skönt att slippa vara bakis iallafall, men jag känner mig inte riktigt återhämtad ännu från all min förlorade sömn denna vecka, but but, skitsamma! Jag jobbar till 21 ikväll och sen får jag helg, hehe. Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag tisdag, onsdag & torsdag. På fredag åker vi ett gäng till Kiruna för att göra festivalen osäker. Det kommer bli så kul! hoppas bara solen vågar visa sig..
 
Imorgon ska jag göra ett ryck i min apartment, för jag känner att jag måste verkligen bli klar så jag kan börja bo där på riktigt. Innan jag exploderar eller nånting. Det är ganska skönt att bo hos mamma men rätt så påfrestande ibland. Skönt att få göra vad jag vill och bestämma allt själv!! jaaaaa.
 
Åh, jag vill verkligen se den nya Snövit filmen. Men jag tror den är bäst på bio!
Nä, nu måste jag resa vidare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0