Tuesday morning

God morgon kära ni. Idag kändes det inte så kul att kliva upp ur varma, sköna sängen. Golvet var kallt och himlen är grå! när ska den riktiga sommaren komma, jag undrar? det känns så himla trist då vi har så lång vinter att vi inte ens kan få njuta av en hel varm och skön sommarmånad.. Jag tror man måste leta sig neråt landet om man ska få någon färg på kroppen i år :) Det skulle vara så ljuvligt med en semestervecka eller två!
 
Igår fick jag ganska mycket gjort i min lägenhet. Det känns skönt att inte ha så stort faktiskt, det blir som mysigare på nåt vis. Känslan just nu är riktigt bra och jag tror verkligen jag kommer trivas. Att bo så centralt gör ju verkligen ingenting heller! riktigt skönt..
 
Idag slutar jag klockan 16.15 och då måste jag ta tag i en massa tråkiga telefonsamtal. Men det är bara göra det för det är ingen som kommer göra det åt mig! thats it.
 
Nu ska jag arbeta. Puss & Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0