blääää

Tjenare! Nu ligger jag i mammas soffa och kollar på Salt, jag gillar Angelina!:)

Samtidigt försöker jag finna motivationen för att träna, men jag har som förstått att jag kommer inte hitta den så länge jag ligger här utan jag får nog bege mig till gymmet och hoppas på att den kommer då jag står på det där jävla löpbandet!

Idag har jag träffat Evelina och det var inte en dag för sent! Vi har lunchat och druckit kaffe hos henne & Emil. Sedan åkte vi till kisan och hälsade på Pillan & Eson som försökte göra en mysig lunch ute vid elden, men det var jävligt omysigt med orkan och brända burgare:) haha.

Nää, det här håller inte. Mot gymmet jävla latmask!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt rätt! Bara att bita i det sura äpplet och pallra sig iväg!

2012-03-13 @ 19:30:29
URL: http://pmesam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0