En dag som idag som idag

Hej på er! Ikväll har jag hängt med min mamma, vi har käkat middag och bara kollat tv. Ibland är det så skönt att komma hem till mamma och bara göra ingenting, även fast jag inte är trött så lyckas jag ändå alltid somna i den där jäkla soffan.. Den är magisk minst sagt!

Imorgon väntar jobb för min del, efter det ska jag knata upp mot gymmet för att göra av med lite energi. He blir myche bra!

Idag på tåget träffade jag Simon & Simon så jag satt med dom en stund och surrade & fördrev lite tid! Dom jävlarna har åkt upp till fjälls ikväll, är inte det minsta avis......jå!

Kan bjuda på lite bilder. Kika in parreburgaren från ovan! Den var goood....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0