Min dag

Hej hej hej. Sitter hos Jennie nu och surrar med henne, Hilda & Annelie. Snart börjar jag jobba och jag kan väl inte säga att jag känner mig supertaggad inför det, men det är väl bara gilla läget och köra på.. Jag slutar imorgon vid 2 och då bli det häng med Ida & Sara, ljuvliga tider. Hoppas det är fint väder så man kan vara ute:)

IDAG har jag äntligen städat ur min lägenhet, underbart! men alltså satan vad grejer jag har. Jag trodde bara jag hade litegrann men där hade jag ju jävligt fel. Pappa tyckte jag skulle sluta köpa nåt nytt varje vecka, så jag kanske måste lyssna på det......nästa ställe jag flyttar till hoppas jag aldrig behöva lämna. För det där gör jag hemskt gärna INTE om. blääää

Nä nuuu blire jobb, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0