Min fina dag

Hej på er. Igårkväll kom jag hem till pärlan och möttes av två snygga brudar som kom och hämtade mig. Sedan åkte vi hem till mamma och surrade lite med henne innan vi åkte vidare till Ida där natten spenderades. Jag, Sara och Ida låg och surrade hur länge som helst innan vi somnade och jag säger då det, det finns ingen som har lika bra vänner som jag. Jag är så glad att jag har er allihopa! det gör ont i hjärtat då jag inte vet då vi ses nästa gång. Hehe det låter som att jag ska flytta till månen, men vi har som aldrig vart ifrån varandra längre än en vecka så det känns svinkonstigt. Eller som Ida sa, det är helt jävla sjukt Fanny! Då Ida skulle åka till jobbet begav jag och Sara oss till gymmet där vi gjorde av med lite energi, skönt. Efter det blev det fika med Frida min Frida och lite ärenden på byn.

Nu ska jag jobba ända fram till morgondagen då klockan slår 15.30.
Så jag behöver inte fundera vad jag ska göra ikväll iallafall.

Ha det så bra allihopa så hörs vi en annan tid i livet :) Puss & kram.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jå det är bara fint i jokkmokk :D

Jag jobbar inte just nu men jag hoppas att jobbet ska komma igång så småningom :) så jag glider mest bara på :) själv då? :)

2012-03-21 @ 23:50:12
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0