MMMbop

Hej på er, uppdateringen har inte vart bra de senaste dagarna men det ska jag försöka ändra på:)

Vi har precis kollat några avsnitt av Pistvakt, haha ja man får skratta. Sköna dudes! Resten av denna dag är lite oklar, vet inte riktigt vad vi ska göra. Jag ska iallafall strax gå upp på vinden med massa kartonger och sen ska jag nog börja söka mig upp mot stan för att kolla läget lite. Ikväll blir det eventuellt att gå ut och kika in Movitz som är i stan! kan bli kuuuuul.

Nu ska jag höra med min snygging om vi ska kliva upp ur sängen nåt idag. Känns som att det börjar vara dags för det!:) Jag ska försöka blogga lite mer senare idag, men nu måste jag börja göra mig klar för denna dag!

Ha det så bra och njut av denna sköna Fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0