nighty

God kväll! Jag är precis hemkommen från Åkerlund där vi spelat gin och kollat lite tv med Simon & Simon.. Jag börjar bli trött så strax ska jag börja söka mig mot sängen så jag är pigg & glad imorgon då det väntar jobb och bilresa. Jag hade även tänkt hinna träna för det var så himla kul idag:) motivationen infann sig och det tackar jag för...

Big Brother då? Jaa, men fy helvete så retarderade idioterna är..! Nu har ju alla blivit cp...alla utom roddan som bara är äcklig!

Hejdå kompisar! Bjuder på en bild då Susann och Marwin missförstod varandra. Sussie blev drabbad som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Hemlig

Nämen sussan då!! att hon aldrig kan stå på benen:p

2012-03-14 @ 13:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0