Dagen idag

GOOOOOOOOOOD kväll. Denna natt kommer spenderas på jobbet och det är vaken natt dessutom och det är jag inte riktigt van. Jag har inte haft ro nog i kroppen att sova idag på dagen så jag har vart igång sedan 06.20! hehe kommer vara helt död imorgon. Menmen, det är bara gilla läget. Då jag kommer hem får jag iallafall krypa ner brevid världens mysigaste!:)

Imorgon har vi som inga direkta planer, en fika med Hanna hade vi tänkt pressa in under hennes rast men sen vet jag inte :) skönt att inte alltid ha helgerna så planerade! jag har alltid så fullt upp under mina helger, jag minns inte sist jag vilade under en helg och var pigg och alert till arbetsveckan. Det är snarare tvärt om, man vilar då man jobbar och då man är ledig är det full fart!:) men jag gillar samtidigt att ha mycket att göra, jag kan nästan bli stressad om jag bara ligger och softar i soffan en hel dag..

Idag har det inte hänt så mycket speciellt. På morgonen brassade jag iväg till Luleå och gjorde naglar, sedan körde jag över Piteå och hämtade upp pappsen och så åkte vi och käkade gryyymt god lunch. Sen har jag flängt omkring och fixat en massa stuffs.

Pappa har ikväll förklarat för mig att dyrt frisörshampoo är samma skit som vanligt Head & shoulders. Jaaaa, jag vet inte vart diskussionen tog vägen men jag tror han tog den med fel person iallafall, haha :)

Nu ska jag jobba på.. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0