3 Mars

Hej på er. Igår hängde jag med Anna hela dagen lång, vi käkade lunch hos fritte på Allmecan och gled runt i det sköööööna vädret! På kvällskvisten åkte jag till Ida och käkade dinner och drack lite vin.. Sen kom Krille, Anna och SARA. Jag blev så glad att se henne så jag började nästan gråta! min lilla ängel.
Iallafall så åkte vi till Johan efter en stund där det vankades grabbfest, jag hade riktigt kul och kvällen slutade hos Krille som bjöd upp på Lax & potatis. Det var som en dröm i nattens hunger!

Imorse vaknade jag upp på bästa sätt, brevid Ida & Sara. Det var jätteskönt fram till dess att Sara började sjunga alla Disneylåtar hon kan, och det är inte bara en kan jag säga..

Medans alla är i Kanis idag och grillar & kör skoter så tar jag mitt ansvar och arbetar!
Det känns lite sisådär en dag som idag som idag som idag......men jag får hoppas på fler soliga dagar :)

Sköt om er, puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och ja som redan gråtit i förväg när jag tänkte att vi skulle träffas;) haha du ska få en egen Disney show av mig inom kort!! Tack för sovplatsen inatt! Puss på dig hjärtat!

2012-03-05 @ 09:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0