Sunday

Hallå i stugorna. Kvällen igår  var riktigt rolig. Efter jobbet åkte jag hem och drog en liten fixning, sen åkte jag till Joel & Anna på förfest för att sedan entra Galaxen. Som vanligt blev det en kväll fylld med dans och många skratt. Vi hann även åka limousin under nattens gång och Krille bjöd upp på en magisk efterfest med massa mat och grejer.

Idag har jag vart på Ikea med mamma, pappa, Ida, Tage, Jennie, Mange & Albin. Synd att jag är hemlös så jag kunde ju som inte köpa några möbler.. hehe! Men det är ändå kul att bara gå omkring och spana in alla stuffs. Det blev en heldag för mamma skulle ju självklart gå ett varv till efter vi var klara ifall hon glömt köpa nåt, så det tog sin lilla tid och självklart kom hon med en till full korg. Jopp!

Snart kommer mitt sovfrämmande som jag beställt. Skönt att slippa sova själv!:)

Vi hörs, byebye.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-07 @ 13:36:41
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0