Ja det är kul att garva

God kväll kära ni. Nu sitter jag och kikar lite bloggar som jag missat under helgens gång. Jag har haft en fantastiskt bra helg med en hel del festande och jag har skrattat som aldrig förr, skönt! mina fina vänner är så underbara att jag inte riktigt kan förstå. Ni ska få en liten resumé!

I Fredags kom vi fram till pärlis rätt sent, så det blev kvällsfika och lite sånt på Signalgatan inna läggdags. Lördag morgon blev det att kliva upp i ottan för att börja förbereda inför dagens aktiviteter och överraskningar för syster Ida som fyllde 30. Vi åkte hem till henne och drog med henne till boden där vi satt och bubblade och drack cider och öl på relaxen. Det var så sjukt bra väder så vi gick till utomhuspoolen och doppade oss också, underbart skönt.. Sedan blev det lunch och lite annat smått och gott innan självaste festen började. Allt blev lyckat och Ida verkade både överraskad och nöjd med dagen/kvällen. Så kul!

I Söndags blev det impulstripp till kåbban, som hade stängt. Haha! men jag hade kul ändå.
Igår var det ju valles och då hängde jag med mina brudar hela dagen innan festen i Solheden drog igång, very fun! Jag och Ellen hamnade i Piteå i Rasmus stuga mitt i natten och det var väl inte riktigt planen, men det var lite kul det också. Mindre kul var det att Krille körde fel då vi skulle hem därifrån imorse så vi fick sitta i bilen typ hundra år extra:( Jaja. Jag har haft en stor jävla klump i magen hela tiden för jag ville verkligen inte åka till Kiruna igen, jag vill bara hänga med mina buddies hela dagarna every day......blä! menmen, det är bara gilla läget. Det känns skönt att bo med Ralle & Simon för man får garva en hel del och det prioriterar jag HÖÖÖGT. Jag älskar att skratta!:)

Nu ska jag sova. Hejdåhejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0