listaaaaaaa

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Elin Fanny Adina Öberg

Smeknamn: Fankan, Fannsan, Fancy, Bobby.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Minns inte vad den heter.
Beroende av: Mina lovely friends.

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte, men att jag är en glad prick tror jag.
Stämmer det?: Ja, det gör nog det!

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina kläder eller mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag vet inte..

Hur imponerar man på dig?: Gör en bakåtvolt med skotern så är du min.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''Din deklaration har nu kommit in till skatteverket''
Var bor du?: I Kiruna..
Trivs du där?: Ganska bra iallafall, men saknar pärlan.
Äger du några converse?: Jo.

Sprit, cider, vin eller öl?: Det beror på situationen.

Brukar du bli för full?: Det har man blivit någon gång ja...

Vad har du för mobil operatör?: Halebop.

Är du allergisk mot något?: Korvsoppa.
Hur svarar du i mobilen?: Hallå eller Hej, det är Fanny!

Vem ringde du senast?: Mamma.
Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med?: Pratade om allt möjligt.

Antal timmar sömn inatt: 7 typ.

Sov du ensam?: Jadå.
Brukar du komma i tid?: Absolut.
När mår du bra?: När jag får vara med mina bästa tjejor!!!.
När blev du fotad senast?: I måndags på valles.

Hur känner du dig nu?: Mätt och belåten.

Vad tycker du om fötter?: De flesta är äckliga.

Vad saknar du?: Alla mina underbaringar hemma i pärlan!

Hade du en bra kväll igår?: Jodå :).

Favoritdryck på morgonen?: Mjölk eller kaffe.
Rakar du benen?: Ja, hatar äckelhår..
När brukar du oftast gå och lägga dig?: kring 23 kanske.
Är du blyg?: Det kan jag inte påstå.
Sysslar du med någon idrott?: Nej, har spelat fotboll och handboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja det gör jag.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: Jag skulle shoppa en massa för jag älskar att kolla på killkläder.
Är du nöjd med ditt liv?: Jopp :)

Är du bortskämd?: Ja men inte överdrivet :)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oprah!

Vad längtar du till?: Sommar.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Har dem allra bästa.
Hur gammal är du?: 20 starka.
Tycker du om någon just nu?: Ja en hel drös.
Du samlar på?: Fina minnen.
Gröna eller röda äppeln?: Royal gala röda!

Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Mamma, mina syskon, Ida, Sara, Frida.

Vilken tid gick du upp idag?: kl 8.
När grät du senast?: Minns faktiskt inte.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: Nej då :)

När går du upp ur sängen en helgmorgon?: Kring 10 kanske.
Har du piercing?: Tungan.
Vill du gifta dig?: Ja, det vill jag absolut!.

Vill du ha barn?: ja, 2 st.
Är du bra på att laga mat?: ja, ganska! Tycker det är ganska roligt:
Hur vig är du?: Som ett kylskåp.

Vad dricker du helst när du är törstig?: Loka.
Tror du på ett liv efter döden?: Ja nåt åt det hållet.

 

Tycker du om sushi?: Sådär.
Vad äter du helst när du ser på film?: Godis.
Bor dina föräldrar tillsammans?: Jaaaa.
Vilken ögonfärg har du?: Brownie.

Har du någon gång gråtit dig till sömns?: Jajjemän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0