Min sköna dag

Gukveel! Idag har jag och simpajjen vart ute och beställt tapeter till vårt crib, det kommer bli så tjusigt. Sen har vi pantat 299 stycken burkar och flaskor. Vi har även hunnit med ett besök till Simon syster Ida innan jag var tvungen åka och jobba en sväng. Vid 6 snåret kom Häggström och hämtade mig och vi åkte till La Guna och käkade en god middag, sen åkte vi till Svevias hak och kollade in hur dom hade det där. Jag tyckte det var så mysigt så jag ville rent börja jobba med grabbarna, hehe! Sen åkte vi hem och jag drog ut på en löprunda. Nu sitter jag, Simon, Rasmus och Poppe här hemma och kikar hockeyn. Men jag ska nog snart ta kväll för imorgon på morgonen kommer en kille från Kanebo till jobbet och ska ha en liten kurs för oss, det blir roligt minsann!:)

På Fredag efter jobbet brassar jag iväg till pärlis och för det är jag är so happy I wanna die! oh yes.

Och med det säger jag GUNÅTT. Flash!!





2 pixare från någon helg sen då det var galej här i schtan på mig och esister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0