monday monday

God afton. Jag blev så rastlös här för ett tag sen så jag bestämde mig för att ta en promenad, som slutade i en löprunda. Jag tycker det är så tråkigt att gå själv så det slutar oftast med att jag börjar springa istället.. Jao, annars har min kväll vart riktigt lugn och skön. Simon jobbar & Ralle parkerade sig själv i sängen då han kom hem så jag har bara suttit här och hängt med mig själv och kollat Freaky Friday som gick på tv. Skönt!:)


Nu ska jag hänga lite tvätt innan jag viker in för denna kväll. Är trött & det känns gudomligt med sovmorgon imöra!
Ha det så fint amigos, byebye.

__________________________________________________________________________


Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0