War & Pain for life!

God kväll. Sorry att min uppdatering mer eller mindre suger men jag har haft lite annat att stå i in these days. Livet leker här i Kiruna men självklart går det inte en dag utan att jag saknar alla mina darlings där hemma i fina pärlan.. Till helgen åker jag och mitt war & pain-crew dit och sprider lite kärlek, det kommer bli "heelt fantastiskt Morgan", som Ola-Conny hade sagt. Annars flyter livet på bra, jag jobbar på det bästa jobbet och bor med dom skönaste boysen i stan!:) Idag har vi vart och kikat ut lite tapeter till våran lya, det blir kul då det är klart.. JAPPJAPP!

Nu ska vi ta kväll här på Rönnplan efter en goood grillmiddag och en, ja, faktiskt, mindre god sockerkaka.. Men det är tanken som räknas så det gör inget Simon ;p

Imöra väntar jobb från 10.30-19.15 efter det knatar jag raka vägen till Lankan för After Work med Bella & Sofie.
Sov gött kömpisar, stor kram!



Det är två hungriga boys jag bor med!:) men visst är dom söta?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jasså så det är så där dina små huskamrater ser ut!

2012-05-09 @ 12:33:57
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0